۴ پاسخ

عذاب وجدان چی اگه وزن گیریش خیلی خوبه مشکلی نداره نخواسته در ضمن خودت هم خوب خوابیدی احتمالا شیر شب نمیخواد خیلی نینیت

فقط برای هفته اول تولد باید دو ساعت یکبار شیر بدی

شش ساعت؟
ن بیدارش کن
دکتر میگه تا سه تا چهار ساعت اگه بیدار نشد خودتون بیدارش کنید قندش میوفته

من الانم بیدار نمیکنم خودش گرسنه بشه بیدار میشه

سوال های مرتبط