۹ پاسخ

نرمتر درست کن
حجمش دسگه بستگی ب بچه داره
من چند روزی زیاد دادم دخترم کلا معدش بهم ریخته

اگه دوست داره و بعدش اذییت نمیشه، حجمش خوبه. اگه هم با بافت مشکلی نداره خیلی هم عالیه که میتونه غذای بافت دار بخوره. پسر منم سه روز دیگه ۸ ماهه میشه و کته میخوره اما باید شفته باشه

دختر من یک دهم اینم بخوره من راضیم

با قاشق یا چنگال له تر کن
آب بیشتر بریز شفته بشه

یکم میکسش کن گلم خیلی سفته اگر ماست نمیتونه ک بجاش اب مرغی ای قلمی چیزی بزن

اگه میخوره همین اوکیه بده

بزار شفته شفته بشه بحدی که له بشه

سفت نیس؟ با ماست بده تا نرم باشه

خیلی سفت نیست؟دلدرد نشه,حجمشم زیاده

سوال های مرتبط

مامان سوسو مامان سوسو ۱۰ ماهگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۳ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ سالگی
مامان آیهـــــانمــ مامان آیهـــــانمــ ۱۷ ماهگی