۳ پاسخ

بچم شده بود ۸ونیم دکتر گفت خوبه دیگه زردی نداره

فکر کنم 2 باید باشه که بگن زردی نداره

زیر ۶ یا ۷ دیگه مرخص میکنن البته اگر گروه خونی شما منفی باشه و بچه مثبت باید تحت مظر باشه تا یهو بالا نره

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۹ ماهگی
مامان حسام،نزار🫂 مامان حسام،نزار🫂 ۴ ماهگی
مامان جوجه رنگی ها مامان جوجه رنگی ها ۱۳ ماهگی
مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۶ ماهگی