۳ پاسخ

گفت حامله ای هفتم برو ازمایش بتا بده بیا از دیروز شیافت نزاشتم گفتم ببینم پریود میشم اگه نشدم برم ازمایش بتا

منم همینجور بودم امپول پرژسترون میزدم چون ای وی اف کردم پاهام ب شدت درد میکزد ازمایش دادم منفی بود پریروز تاحالا دیگ امپول نزدم تا پریود شم

منم همین حور😔خیلی نگرانم

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تودلیم🥹🧿🤍 مامان تودلیم🥹🧿🤍 هفته ششم بارداری
مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 هفته پنجم بارداری