گفت حامله ای هفتم برو ازمایش بتا بده بیا از دیروز شیافت نزاشتم گفتم ببینم پریود میشم اگه نشدم برم ازمایش بتا
منم همینجور بودم امپول پرژسترون میزدم چون ای وی اف کردم پاهام ب شدت درد میکزد ازمایش دادم منفی بود پریروز تاحالا دیگ امپول نزدم تا پریود شم
منم همین حور😔خیلی نگرانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.