دخترا میتونم بدون نسخ پزشک برم سنو آنومالی؟؟ه

۷ پاسخ

آره من پرسیدم گفتن چه دکتربنویسه چه ننویسه یه قیمت

اگه بیمارستان میری که نسخه میخواد
مطب و کلینیک سونوگرافی نیاز به نسخه نداره اگر بیمه تکمیلی داری بعدا از دکترت ی نسخه برای سونو بگیر که بتونی از تکمیلی پول بگیری

اره کلا آزارده

من با نسخه ام رفتم ازاد بود کلا هزینش

آره میشه

فکر کردم بتونی؛ زنگ بزن از منشی مطب بپرس

بله ولی گرون تر میشه

سوال های مرتبط

مامان لیمو👼🏻🍋 مامان لیمو👼🏻🍋 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری