۶ پاسخ

دکتر به من گفت‌ از‌یکسالگی کمش کنم (۵۰۰سیسی) و کنارش شیر پاستوریزه هم بدم و از ۱۸ماهگی قطع کنم، نظر دکترها متفاوته، بعضی ها میگن تا دوسالگی، به نظرم بهتره هر کسی طبق نظر دکتر خودش باشه❤️

من تا ۲۰. ماهگی دادم

من بچه اولم تا 2سالگی دادم. دومی رو هم تا 2سالگی میدم

من تا 23ماهگی دادم هم شیر خشک هم پاستوریزه

دوسالگی

دوسالگی

سوال های مرتبط