دکتر به من گفت ازیکسالگی کمش کنم (۵۰۰سیسی) و کنارش شیر پاستوریزه هم بدم و از ۱۸ماهگی قطع کنم، نظر دکترها متفاوته، بعضی ها میگن تا دوسالگی، به نظرم بهتره هر کسی طبق نظر دکتر خودش باشه❤️
من تا ۲۰. ماهگی دادم
من بچه اولم تا 2سالگی دادم. دومی رو هم تا 2سالگی میدم
من تا 23ماهگی دادم هم شیر خشک هم پاستوریزه
دوسالگی
دوسالگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.