۷ پاسخ

عزیزم ویروس گوارشی گرفته من گرفتم تا ۵ روز فقط دل دردای شدید داشتم
حالا بازم دکتر ببر اپاندیس نباشه

بالا نمیاره؟؟سمت راست اگه باشه اپاندیسه دردش میزنه به سمت بالا

بعدشم این دارو هایی ک الان بازاره همه مصنوعی و قلابی شدن هیچ کودوم دگ تاثیر نداره

عزیزم الان شما یا بچتون سرما میخورین همون روز ک دارو داد دکتر یا دو روز بعدش خوب میشید ؟؟؟خب داروهایی م دکتر داده باید کامل مصرف بشه تادورش تموم نشده خوب نمیشه

خب دوبار بردی دکتر بعد نگفتی یه چی بنویسن برا دل دردش؟

کدوم قسمتشع دقیق بهم بگو

با روغن چرب کن و شکمشو ببند گرم نگه دار

سوال های مرتبط