۴ پاسخ

ببر دکتر منم دیشب بردم دختر منم همین علایم بودش عطسه میزد آبریزش نداشت فقط موقع عطسه از داماغش خلطی میمومد دماغش کیپ یه قطره برا دماغش داد سفیکفسم برا گلو درد خلط خشک بشه داد سر خود دارو نده

نمیدونم چجوری تصمیم میگیرین عین بزرگسال با بچه ها رفتار کنین و همینطوری بهش دارو بدین . درصورتی ک نمیدونین سرماخوردگی چ مدلیه . ویروسه . باکتریه چیه .
من بچه م فقط آبریزش داشت دکتر بردم یکی از داروهایی ک داد پلارژین بود رو با احتیاط اندازه قطره بهم داد و گفت قبلا این زیر ۱ سال نمیدادن الان جدیدا دیدن اوکیه بالای ۶ ماه رو میشه داد .
وقتی میگی حس میکنی گلو درد داره اصلا چیز ساده ای نیست

پلارژین چرا نمی‌دی

ببر دکتر خب

سوال های مرتبط