۱۳ پاسخ

اصلش همینه و گوشتش زیاده که این رنگی شده😋

گوشتش زیاده

اونا گندم خالی و آرد
تو گوشت زیاد میزنی اصلشم همین مال تو

منم درست میکنم کرمی میشه
اصل مزه اشه
کره هم بزن براکوچولوت خیلی خوشمزش میکنه😍

گندم و خیس کن
معمولا آبش یه رنگ قرمزی میده
بعضی گندما اینجورین
هی آبشو عوض کن

عالیه اصلش همینه

به خاطر بلغور گندم یا گندمی که میزنی موقع خرید به رنگشون دقت کن

حتما بلغور پخته ک یکم تیره هست میپزی
من با گندم پوست کنده میپزم رنگش روشنتر میشه

عزیزم اصلش همینه اونا گندم خالی هست رنگشون سفید گوشت زیاد نمیریزن

چون حلیم تو واقعیه بیرونیا معلوم نیست اصلا چی میزنن ...

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

خب حتما گوشتش زیاده

شیر بهش میزنی؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان بالام 🌕 مامان آیهان بالام 🌕 ۱۶ ماهگی