دوستان از ای ب بچم میدم عیب نداره؟

تصویر
۵ پاسخ

اسانس داره طبیعی بگیری بهتره

اینا جدا از شکر ک داخلشه،مواد نگهدارنده دارن ک خیلی واسه بچه بده

من باشم نمیدم چون هیچ چیزی جز شکر و مواد افزودنی ندارن به جاش شیر موز کارخونه ای بخر بازم شیر و اسانس موز هست یا آب هویج چیزی از بیرون بگیر در غیر این صورت خودت انواع آب میوه هارو تو خونه درست کن که سالم باشه ضمن اینکه با این چیزا از کوچیکی ذائقه بچه ها به سمت خوراکی های ناسالم و شیرین میره ( بچه ها بزرگ‌تر بشن خودشون به اندازه کافی ناسالم خور میشن خودمون نباید زودتر با این چیزا آشنا شون کنیم )

طبیعی بهتره اینا خوب نیست اصلا

زیادیش خوب نیس
خودت براش رانی درست کن

سوال های مرتبط

مامان مهدا کوچولو مامان مهدا کوچولو ۲ سالگی