خانما ختنه ب روش لیزری دیگه بخیه نمیخوره؟

۲ پاسخ

نه عزیزم خیلی راحته به نظرم پسرمم ۳۸ روزه بردیم ختنه لیزری راحت بود مراقبش باشی خیلی زود خوب میشه

نه بخیه نداره
مال پسر بود راضی بودم دکترش خوب بود

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم💙💙 مامان فسقلیم💙💙 ۲ ماهگی
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی