برا منم انگار آب پرتقال بود ، خود آزمایشگاه هم شربت رو آماده کرده بود با آب تگری ،انقد مزه داد که حس نکردم برا آزمایشه😂😂
نه من امروز خوردم اصلن حالم بد نشد ، ولی سوراخ سوراخم کردن ی خون میخواستن بگیرن رگ پیدا نمیشد
من هفته آینده باید برم آزمایش
با آب سرد بخوری حالت بد نمیشه
آزمایش چقد طول میکشه چند مرحله داره؟
نه عزیزم اصلا بد نیست مخصوصا اگر پرتقالی باشه که انگار داری اب پرتقال میخوری اما شیرینیش زیاده
سعی کن با آب خیلی سرد بخوری
تو ۵ دقیقه هم باید تمومش کنی
سلام من با ویار شدییییییید این آزمایش را دادم.
اصلا حالم بد نشد.
طعم آب پرتقال خیلی شیرین میدهه
نه اصلا خوردنش سخت نیست فقط با اب گرم نخور با اب سرد و خنک بخورش
ن اصلا راحترين ازمايش برا من بود
فقط برا خودنش عجله نکن
نترس بابا اونقدام بد نیس من خوردم
من به زور نگه داشتم خودمو بالا نیاوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.