سلام خانوما. ازمایش قند دارم اینو تاحال خوردین

تصویر
۴ پاسخ

کاش جای اینا یه بشقاب نون خامه ای بدن با جون و دل بخوریم 😋

من دیروز دادم
اولش متوجه نمیشی چی خوردی بعد یهو حال آدم بد میشه
واسع ی، جور دیگ بود مزه خوبی داشت

آره خوشمزه بود

آره لعنتی انقدرشیرینه حال آدموبهم میزنه

سوال های مرتبط

مامان لیام جون🐣🦋💫 مامان لیام جون🐣🦋💫 هفته سی‌وچهارم بارداری