۶ پاسخ

آی خواهر منم مثل تو...از ریخت وقیافه افتادم با لاغر شدن..خجالت میکشم برم پیش شوهرم..وبی باز خداروشکر اون درک وفهمش زیاده

ارث اگه باشه کاری نمیشه کرد

منم با این وضی که بچم همش منو لیس میزنه ترس همینو دارم دو ماه دیگه نی قلیون نشم
همینجوریش لااغرمم

مولتی ویتامین میگن خوبه بخوری

منم همینطور اینقدر بدم میاد وزنم کم میشه 😩😩
میخام پودر لیدی میل بگیرم میگن چاق می‌کنه

منم دارم اضافه میکنم هیچکس قانع نیست😄

سوال های مرتبط