به وقت گلوکز 😕😕😕😕

تصویر
۸ پاسخ

من که عاشقش بودم😋
وقتی تموم شد به شوهرم گفتم برو بهشون بگو نمیشه یکی دیگه بخورم😂

یعنی دوقلو داری ، باز بارداری

وای من نتونستم تحمل کنم اوردم بالا
قند دوساعته ازمایش دادم

متنفرم ازش🫠🤧

وااای
یادش بخیر
مبارکه گلم

وای برا من بی طعم بود بالا اوردمش خوبه برا شما پرتقالیه

بارداری ؟؟؟؟

شربت پرتقالش خوشمزه است

سوال های مرتبط

مامان ریسان مامان ریسان ۵ ماهگی
مامان عمران 🧿آرمان🧿 مامان عمران 🧿آرمان🧿 ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۲ سالگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱ سالگی
مامان جوجوک🐣🍼🫧💛 مامان جوجوک🐣🍼🫧💛 ۱ سالگی