من که عاشقش بودم😋
وقتی تموم شد به شوهرم گفتم برو بهشون بگو نمیشه یکی دیگه بخورم😂
یعنی دوقلو داری ، باز بارداری
وای من نتونستم تحمل کنم اوردم بالا
قند دوساعته ازمایش دادم
متنفرم ازش🫠🤧
وااای
یادش بخیر
مبارکه گلم
وای برا من بی طعم بود بالا اوردمش خوبه برا شما پرتقالیه
بارداری ؟؟؟؟
شربت پرتقالش خوشمزه است
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.