سلام
واکسن ۱۸ماهگی چجوریه؟
سخته؟

۳ پاسخ

ما صبح زدیم همونجا یکم گریه کرد تا الانم انگار که نه انگار واکسن زدیم ولی جاش درد میکنه دست میزنیم پاشو عقب میبره

پسرم تا ی روز نمی‌توانست راه بره افتاده بود

برای هر بچه ای متفاوت دخترم بشدت فقط پاش دردمیکرد تا یک روز خوب شد برای دخترخواهرم تب شدید وپادرد بود

سوال های مرتبط

مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی
مامان سیروان مامان سیروان ۲ سالگی
مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱ سالگی
مامان لنا مامان لنا ۱ سالگی
مامان یاسان👶🏻 مامان یاسان👶🏻 ۲ سالگی
مامان جانا مامان جانا ۱ سالگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱ سالگی
مامان 🫀 قندی🫀 مامان 🫀 قندی🫀 ۲ سالگی