۵ پاسخ

من از صبح پای تلویزیون

نگاه نمیکنه گاهی ی نگاه میکنه زیاد واسم مهم نیس ولی سرگرم بشه خوبه

یه ربعو اره

من یکساعت بگذره میریزم دور

من میذارم 😑 چاره ندارم گاهی

سوال های مرتبط