اول بگم که استرس نگیرید بدن با بدن فرق داره
دختر من تب نکرد فقط پاش درد میکرد شدیددددد که روز بعد الحمدالله خوب شد
امااااا یکهفته ست که اشتها منفی صد شده
اوناییم که چون بچه اذیت میشه نمیزنن منتظر عواقب بزرگتر باشن
اگر برید یکم تحقیق کنید که خدایی نکرده بچه تون بیماری هایی که واکسنش رو نزدید بگیرن ممکنه چه اتفاقایی بیوفته، شده پول هم میدادید که واکسن رو براش بزنن
ببین فقط ایبوپروفن بده حتی اگه تب نداره یکم بهش بده واکسنش درد داره خیلی
من دیروز زدم اذیتش زیاده ولی امروز بهتر بود الحمدالله
وای پسر منو دو روز پیش واکسن زدم اسهال استفراغ تبب
اصن ی وضعیهههه
کاش نمیزدمش🥲
من دیشب خیلی گریه کرد تبم نداشت اصلا اما امروز خوب شد
استرس گرفتممممم
والا من یکسالگیم نزدم ۶ماهگی زدم بچم رسید ب بیمارستان و عمل و بستری.۱۰روزه بخاطر کم توجهی بهداشت کل بدن دخترم آبسه میزد میترکید آبسه های بزرگ اندازه سیب زمینی الآنم همسرم دیگه عمرا اجازه بده بزنم منم کلن ریسک نمیکنم.میخواد چی بشه؟بدتر مریضی ک گرفت نمیشه که
من همسرم اجازه نمیده بزنم میگه تا همون یکسالگی ام اضافه زدی
من نزدم برا دخترم شوهرم میگه نزن
وای متنفرم از واکسن۱۸ماهگی من ۴۸ ساعت کامل نخوابیدم
وای استرس گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.