پستونک چه فواید و معایبی داره؟

۲ پاسخ

پسر من با پستونک میخوابه آرومش میکنه رفلاکسیه
ولی میگن زیاد ندین من که نمیدونم کی ازش بگیرم گناه داره

به بچه ارامش میده ولی اگه طولانی مدت استفاده بشه فرم لب و دندون و فک و خراب میکنه ، بنظرم فقط تا ۲_۳ ماه اول خوبه بدی

سوال های مرتبط

مامان مهیا مامان مهیا ۸ ماهگی
مامان ماهان ❤️❤️ مامان ماهان ❤️❤️ ۲ ماهگی