از داروخونه خریدین ؟ یا عطاری ؟
اره یکی صب یکی شب بزار داخل واژن خودش جذب میشه
یعنی هم خوراکی هم واژینال ،مطمئنید؟از چند هفته شروع کنیم؟
ب جای امگا ۳میخوریم اشتباهی یه روزی😂😂😂😂
اره یکی صبح بخور
یکی شب شیاف کن
دکتر داد بهت؟
اره بابد سوراخ کنی و ته واژن بزاری بهتره شب بزاری که پا نشی .یا حداقل یکساعت دراز کشیده باشی.دوبار باید بزاری یکی روز یکی شب
بنظرم باید سوراخ کنی بعد بذاری داخل
چقد شبیه امگا ۳😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.