یعنی تا خود ساعت ۱۲یکسره خوردی؟
خب معلومه قندتو بالانشون میده
بهداشت واسه ازمایش گرفتن ساعت خاص خودشو داره دیرتر بری احتمال قوی ازمایش نمیگیرن میگن برو بعدا بیا همون ساعت هشت اونجا باش
گلم زیاده تایمت زودتر برو گرسنگی زیاد قند رو بالا نشون میده آخرش ساعت هشت باید بدی
تو همون ۸ اونجا باش اول ازت آزمایش میگیرن بعد یک ساعت طول میکشه حوابش بیاد مثلا ساعت ۹ جوابش میاد بعد که اوکی بودی بهت پودر میدن بخوری پودر هم موردی یک ساعت بعد باید آزمایش بدی مثلا ساعت ۱۰ دوبار دیگه یعنی ساعت ۱۱ و ۱۲ باید تکرار کنی همین آزمایش رو
نه و ۱۰ برای آزمایش قند خیلی دیره
دکتر دیروز ب من گفت۸ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.