یه قطره از شیر خودت تو هر مجرای بینیش بچکون .....نرم میشه
بعد اگ چیزیم باشه تخلیه میشه بعد یکساعت با فینگیر
بینیش پر نشده
پسر منم بینیش کیپ شده منم فک میکردم سرما خورده
من دیشب بچمو بردم دکتر گفت بچه انقدر دارو ندارع هر وقت بینیش کیپ شد از این بریزم بل 💉 هر بینی ۱ قطره حتا ۲ ساعتی میتونی استفاده کنی ضرری نداره
تا ۳ ماهگی سرما نمیخورن آلرژیه هر دو ساعت قطره رینوسالتین بریز درست میشه
حتی پسر منم بینش کپیب شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.