من مدام میزدم ، اون اوایل هفته ای یکی دوتا ، بعدم دکترم دوتا آمپول دیگه داد گفت هفته ای ۲ تا بزن ، قرصشو هم میخورم اگه یه روز نخورم جونم بالا میاد از بس حالم بد میشه
حال منم خیلی بده دارم میمیرم قرص میخورم هیچ فایده یی نداره دو هفته هست هیچی نمیتونم بخورم اگع بخورم بالا میارم باور میکنی من آب بخورم بالا میارم و ادرار ندارم اصلا 😭😭😭
چی هست امپورش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.