سزارین بودم خوب بود انشالله اینسری ام خوبه
البته چون نمیدونستم کدومو انتخاب کنم طی بارداری از ماه هشتم معاینه تحریکی میشدم پدرم درمیومد،نظر دکترمم رو سزارین بود چون لگنم مناسب نبود دیگه ۳۷ هفته و ۴ روز سزارین شدم
پیام میزارم بیام بعد بخونم 😂
سزارین بودم ؛عالی بود🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.