نه جنین از بدن و خون تو تغذیه میکنه ولی از غذا نخوردن خودت قندت میوفته و ضعیف میشی سعی کن چیزای مقوی بخوی حتی کم
چجوری اخه طاقت میاری ، من کلی ناهار خوردم الان دارم غش میرم تا غذام حاضر شه بخورم😭
منم همینطور حتی شبا گشنه میخابمم😭😭
عزیزم بخاطر ویارا طبیعیه تو هفته های بالا خوب میشی.جنین از بند جفت خونت تغذیه میکنه. ویتامیناتو مرتب بخور میگذره .منم همینطور بودم
به خودت ضربه میزنی، اون بچه از بدن تو میکشه
ولی بدن خودت چی؟چند وقت بعد میبینی استخون درد و دندون خراب و... گرفتی، همه از همین نخوردن هاست
غلط کردی نخوری 😅
بایدم بخوری تابدنت ضعف نکنه پس بچه چجوری میخات بزرگ بشه هوا بخوره
بده بخور ضعیف میشی هم خدت هم بچه نخوری از خدت تغذیه میکنه حالت بد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.