من همون روز اول بستم الان چیزی از شکم نمونده
من از روز اول تا یه ماهگی فقط برای دستشویی باز کردم بعضی وقتا هم موقع خواب
من شکمم بعد از بدنیا اومدن بچه کلا آب شد
وقتی میبستم کمرم درد میگرفت
دیگه نبستم
ممکنه دوباره شکم کنم؟
عزیزم میشه شما که زایمانت طبیعی بود یه مقدار از زایمانت بگی چجور بود پشیمون نیستی؟
منکه بستم روزای اول همش رو شکمم بود الانایکم باز میذارم نصف روزا نصف روزام میبندمش
من از روز اول تا الان بستم دیرتر ببندی شکمت میمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.