۶ پاسخ

پایان ۶ماهگی .۷ماهگی رو که شروع میکنه شیرخشک ۲ شروع میشه.روی خود قوطی هم درج شده

واکسن 6 ماهگی رو که زدی باید بری روی 2

هرموقع واکسن ۶ماهگی روزدی بعدش باید۲روشروع کنی

6تموم شد

من از دکتر پرسیدم گفت اولین هفته شش ماهگی یعنی شش تمام شده باشه

تا آخر پنج ماهگی وارد ۶ ک شد ۲ بیار

سوال های مرتبط