چی بخورم وزن بچه کمه🥺

۶ پاسخ

دکتر به من گفته بود ماست و بستنی بخورم
البته ماست چون سردی توش ی مقداری نعناع بریز یا شیره انگور بخور
من شیره انگور می ریختم خوشمزه هم میشه

چند بود وزنش ؟!
اگه دیابت نداری شیرینیجات بخور خصوصا بستنی دلستر خوب وزن میده
حلیم کله پاچه
بعد هر وعده غذایت دوتا خرما بخور

والا من همه چی‌ میخورم بازم میرم ۳۰۰ گرم کم داره🥺
من لیدی میل
پودر سنجد میریزم تو شیر
هر روز به وعده حبوبات
گوشت و مرغ
بستنی
موز
کله پاچه
تخم مرغ اب پز هر روز دوتا یه دونه کامل یه دونه سفیده
دیگه نمیدونم چی بخورم 🤷🏻‍♀️

آبگوشت بخور حلیم اگه دیابت نداری روزی یکی بستنی بخور کله پاچم هم برای وزن جنین عالیه

منم کمه وزنش ۱۸۰۰بود 😕

هرچی ام میخوریم بازم کمه.

سوال های مرتبط

مامان جانان🧿 مامان جانان🧿 ۱۴ ماهگی
مامان رادین مامان رادین روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان نِلا مامان نِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان لِنا🩷 مامان لِنا🩷 ۳ ماهگی