دکتر به من گفته بود ماست و بستنی بخورم
البته ماست چون سردی توش ی مقداری نعناع بریز یا شیره انگور بخور
من شیره انگور می ریختم خوشمزه هم میشه
چند بود وزنش ؟!
اگه دیابت نداری شیرینیجات بخور خصوصا بستنی دلستر خوب وزن میده
حلیم کله پاچه
بعد هر وعده غذایت دوتا خرما بخور
والا من همه چی میخورم بازم میرم ۳۰۰ گرم کم داره🥺
من لیدی میل
پودر سنجد میریزم تو شیر
هر روز به وعده حبوبات
گوشت و مرغ
بستنی
موز
کله پاچه
تخم مرغ اب پز هر روز دوتا یه دونه کامل یه دونه سفیده
دیگه نمیدونم چی بخورم 🤷🏻♀️
آبگوشت بخور حلیم اگه دیابت نداری روزی یکی بستنی بخور کله پاچم هم برای وزن جنین عالیه
منم کمه وزنش ۱۸۰۰بود 😕
هرچی ام میخوریم بازم کمه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.