بچه ها چیکار کنیم افسردگی بعد زایمان نگیریم

۸ پاسخ

برو بیرون لا دوستات همیشه تو جمع باشه دورت شلوغ باشه برا خودت هر روز برنامه داشته باش
افسردگی بعدِ زایمان بنظرم شایعست
با همسرت برو بیرون قدم بزن
من خودم اصلا متوجه نشدم چجوری واردِ ماه ۹ شدم
اصلا دوست ندارم بگذره
دلم میخواد تا اخرین لحظه نی نی من توشکمم بمونه ایشالله باآمپولِ فشار بدنیاش بیارم 😍😍

بهش فک نکن:/

من که چند ماه هستم می‌دونم بعدشم یه روانی به تمام معنا میشم

واقعا برا منکه یه چیزی بود یهو حمله میکرد به آدم یهو ام رفت دیگه به حالت کارخانه برگشتم،خیلی مزخرف بود مثلا بدبخت شوهرم میگفت بیا عزیزم برات آب هویج گرفتم شیرت زیاد شه من میزدم زیر گریه 😂🥲

افسردگی زایمان چه علائمی داره؟

سعی کن هیچی برات مهم نباشه

دست شما نیست
معمولا بخاطر شرایط هورمونی
ولی سعی کن بری بیرون، تو جمع و... که بدتر نشه

اگه فهمیدی بهم بگو من الانم افسردگی دارم

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم💙 مامان پسر قشنگم💙 ۱۲ ماهگی
مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری