۷ پاسخ

یهویی نباید بگیری ک اذیت شه من ی ماه بعد ک روز کامل قطع بود شبا میخورد دید نداره شیرم کم شده میلش کم شده بعد ک قطع کردم راحت کنار اومد فقط شب قبل خاب خوب سیرش کردم

سحرر موفق‌میشی گلم . پیج اینستاتو بده بهم اگه دوس داشتی

بهترین کارو کردی که یکدفعه گرفتی منم پسرم رو یکدفعه گرفتم درسته سخته .ولی دو سه شب فراموش کرد و راحت شد .

تدریجی میگرفتی خب

هیچیش نمیشه عزیزم اصلن نگران نباش.عادیه چند شب اول بیدار میشه شدید گریه میکنه

عزیزمممم
منم شب دوممه
خداکنه زود بیفته از سرشون

وای منم پسرم همسن پسر شماست انقد میترسم که گفتم انقدشیر بهش میدم تا خسته بشه خودش انقد ک از گرفتن شیر میترسم پسر منم وحشتناک وابسته اس

سوال های مرتبط

مامان 🤎 نیلا🤎 مامان 🤎 نیلا🤎 ۲ سالگی
مامان علیرضا کوچولو مامان علیرضا کوچولو ۲ سالگی
سلام خانوما صبحتون بخیر میخوام تجربه از شیر گرفتنو براتون بگم
من پسرم خیلی وابسته شیر بود وشبا فقط با شیر می‌خوابید روز جمعه یهویی تصمیم گرفتم از شیر بگیرم وچسب سیاه زدم رو سینم وقتی خواست بهش نشون دادم گفت لولو شده ورفت عصر بردمش تولد و شبم بردمش پارک حسابی خسته شد و موقع خواب یه کم بیقراری کرد تا ساعت یک خوابید وساعت چهار بیدار شد گریه کردن یک‌کم کمرشو ماساژ دادم خوابید دوباره ۶ بیدار شد بازم همین کارو کردم دوباره عصر روز دوم بردمش پارک تا خسته بشه شب دوم خیلی بهتر خوابید ودوباره ساعت چهار بیدار شد ودوباره کمرشو ماساژ دادم تاخوابید روزا یه کم بهونه می‌گرفت یا درخواست شیر داشت ولی سرگرمش میکردم خوراکی براش گرفتم هروقت خیلی بهونه بگیره میدم بهش و غذا هم تواین پنج روز همیشه آماده داشتم تند تند بهش دادم که سیر باشه و تا دیشب که شب چهارم بود بازم همون ساعت چهار بیدار شد یه کم بهونه گرفت آب دادم بهش خورد خوابید بنظرتون تاکی ساعت چهار بیدار میشه الان خیلی بهتره شده و دیگه بهونه گرفتنش خیلی کمتر شده و دیگه درخواست شیر نمیکنه هروقت میخواد به زبون بیاره خودش به خودش یواش میگه جوجو لولو شده اینقدر دلم براش کباب میشه 🥲❤