برو یه چکاپ کن اگه بهتر نشدی
منم دو روز اینجوری بودم
بعد سرویس میخواستم برم سونو یهو چنان دردی گرفت ک اورژانسی nst گرفتن ازم ولی هیچ انقباضی نبود احتمالا همش از مثانه اس
دستشویی تو اصلا به هیچ وجه نگه ندار هر یه ساعت حتی اگه حس ادرار نداشتی برو سرویس بطری آبم همش بغل دستت باشه زییاااد مایعات بخور
من اینجوری چند روزه بهترم
منم همینطور استم 😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.