هرچی باشه
بااین گرونی هرروز که نمیشه میوه دات 🥲
هرچی باشه ی روز هس ی روز نیس
شلیل گوجه سبز زردالو سیب طالبی از هرکدوم یکی طالبی هم یه لیوان
همه چی بهم نمیسازه میوه ترش که هیچ. گرونا رو هم نمیخرم. یک هندونه گفتم دل سیر بخورم که بعد تو شیردهی نمیشه اونم گفتن قندت بالا رفته روزی دوقاچ کردم. بیشتر خیار سبز گوجه بادمجون مقداری گردو هم گذاشتم کنار شیرینی ها میخورم که جذب نشه شیرینیش. و مشکل بعدیم اینه که تنها هستم و احتمال زایمان زودرس. نمیتونم برم خرید اینا رو هم از وانتی اگر بیاد دم در میگیرم
ماهی یبار هم گیر نمیاد 😐
خربزه هندوانه سیب خیار گرمک بیشتر خنکی دوست دارم بخورم
من دیابت دارم میوه برام ارزوعه😊 فقط دلم بخواد شاید هر دو سه روز یکبار زردآلو و گیلاسی چیزی بخورم یکم
باشه میخورم نباشه هم که هیچ...
حالا هرچی بود...
هندونه
طالبی
سیب
هلو
هر میوه ای باشه مقید نیستم حتما هر روز فلان چیز بخورم
همه چی مثلا توت فرنگی و موز باشه میریزم تو بستنی ترکیبی میخورم یا طالبی رو ابشو میگیرم یا میوه هارو خورد میکنم تو ژله یا اب هندونه خلاصه هرچی دم دستته بخور فقط😁
به نام خدا ماهی یکبار میوه یا بعضی اوقات
صبح ناشتا سیب
عصر هلو و البالو
هفته ای یه بار شیر موز
قبلن هفته ای چند بار هم عصر آب طالبی
موز سیب خیار آلوچه توت فرنگی شلیل زرد آلو گیلاس
هرچی گیر بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.