اوخی الهی خدابرات حفظشون کنه
من 5 اردیبهشت زایمان کردم. وزن بچه هام پایینه هر دکتری هم یه چیزی میگه. امروز یه دکتری میگفت زیر سه ماه نباید شیرخشک AR داد چون سنگینه در صورتی که دکتر قبلی برای درمان رفلاکس گفته AR بدم. الان موندم به حرف کدوم گوش کنم. هر دو هم دکترای معروفین
من اونقدر گریه کردم که افسردگی رو شرمنده کردم
منم وقت ندارم کمر ندارم لاغرشدم 🤣🤣👩🏻🍼شبا بیدارم کامل
بچه هام خیلی زور میزنن دل دردین
شیرخودمو میدم و شیر خشک نان 1
خخخخخ دیگه وقت دستشویی وفکر کردن هم نیس 😂چ برسه ب افسردگی 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.