۱۱ پاسخ

خوبی ک
گن ببند روزی ۸ ساعت
منم بعد زایمانم شکم پهلوم همینقد بود
هی گفتن بخور بچه شیر میدی بخور بعدا الان خیلی بد شدم
گن خییییلی تاثیر داره

خوبی که به نظرم😍

اره شکم منم در همین حد روی لباس که اصلا مشخص نیست شکم دارم فقز باید رژیم بگیری و ورزش کنی
منم وقت ندارم اصلا حوصله ندارم مثل جنازه شدم نمیذاره راحت یخوابم 🥲

عزیزم شما چقد خوبی😍

طبیعی زایمان کردی ؟6ماه طول می‌کشه رحم و تخمدان به حالت قبلی برگرده

الان ببند قشنگ به جز مواقع خواب
ببین طبق تجربه بت میگم از شیر که‌ بگیری بچه رو هیکلت داغون میشه
من بعد زایمانم نه شکم نه پهلو اصلا عاالی همه گفتن وای هیکلت خیلی خوب مونده فلان بیسار خوب بودم تا وقتی نورا رو از شبر گرفتم یهویی دیدم پهلو و شکم آوردم
از من چند ماه بیشتر دوام نیورد چربی ها رفتم باشگاه بکوب دوباره ساختم😂

اگه شیر خودت رو میدی کم کم همه چربی هات برمیگرده تو بهترین حالت ۳ ماه زمان می‌بره به حالت قبل برگردی

صبوری کن

عالی هستی هیچ کاری نکن

ژن خوب که میگن شما رو میگن ها 😍

چه خوبی شما

سوال های مرتبط