من پارسال همش دس و پام ورم میکرد، امسال باردار شدم یکم دماغم ورم داره انگشترم چند ساعت میندازم دسم درد میگیره
دیر هم کردی برای ورم داشتن ورم از هفته ۲۸ طبیعیه
اگه فشار خونت بالا نیست اشکال نداره منم ورم کردم ۱ ماهه انگشترم رو نمیتونم بپوشم
من انگشترم دستمو زخم کرد از شدت ورم درنمیومد دکتر گفت دیگه دستت نکن فکر کنم هفته شما بودم
بله ،کاملا طبیعیه
منم ورم میکنه ولی هردودستم باهم بعد یکم به دراز میکشم وپاهامو بالاتر از بدنم میذارم بعداز نیم ساعت بهتر میسم ولی الان دیگه انگشتر والنگو درآوردم ونمیشه استفاده کرد
من ورم ندارم
و ممکنه هفته های دیگه داشته باشم
ولی دردم کسایی ک انگشتر شوهرشونو پوشیدن ورم کردن
من انگشترم برام کوچیک شده مگه از ورمه😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.