۵ پاسخ

عزیزم یک چیزی میگم امیدوارم ناراحت نشی من یکبار انار با برنج خوردم گلاب به روت تاچندروز اسهال استفراغم بودم کلا مریض شده بودم خونه مادرشوهرش بودم هرچی دارو گیاهی بهم داد خوب نمیشدم بعداز چند روز خواهر شوهرم به مادرشوهرش زنگ زد و بهش گفتن من مریض شدم خواهرشوهرمدگفت یک زنه انار با برنج خورده اینقدر حالش بدشده

این موقع سال انار ازکجا بعدم بدمزه نییت

شوخی می‌کنی

عه اولین باره میشنوم....خوشمزه بود؟

نوش جان

سوال های مرتبط

دختر اریایی دختر اریایی قصد بارداری