منم تا برج ۵ وقت دارم نمیدونم صابخونه چی میگه
وای ولی من خیلی دوس دارم یه بار اسباب کشی کنم خونه جدید
انشالله مال خودتون بشه و توش خوشبخت باشین
ایشاالله همه صاحب خونه بشین
منم اسباب کشی باید کنم تا آخر ماه اصن نمیدونم از کجا باید شروع کنم بچمو چیکار کنم و..........
وای دقیقاااا منم تو همین دردسرم تمام وسایل کارتن پیچ کردم گذاشتم حیاط تو خونه باشن شاهان همه رو باز میکنه
وای نگو توروخدا😭😭😭
منم دنبال خونم وسایل دوتا خونه رو باید جمع کنم با اسباب کشی وبازپهن کنم🥺😫😩بادیدن عکست گریم گرفته
منم دارم کم کم جم میکنم 💔🤕
وای خداروشکر که مادرشوهرم فعلان بهمون خونه داد ۲ سال داریم توش زندگی میکنیم ن آب میدیم ن گاز الان داریم خودمون جمجور میکنیم برای خونه منم متنفرم ازش خسته نباشی گلم
منم چند روز دیع جابه جا میشم ولی اصلا حوصله جمع کردن ندارم
اونم با دوتا بچه کوچک خیلی سخته
وای خیلی سخته منمشهریور باید جا ب جا بشم یعنی از الان فکرمو خراب کرده
وای خیلی سخته
خدا قوت عزیزم ❤️.
منم ماه دیگ باید جم کنم🥲💔
سخت واقعا ☹️🤕
خدا وقت عزیزم خسته نباشی❤️💋🫶🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.