۲ پاسخ

حتما ببند که شکمت جمع شه و شل و آویزون نباشه نبندی بعدا پشیمون میشی

دکتر من گفت گن شورتی بپوش
من از روز ۱۵ اُم پوشیدم همچنان روزی ۷.۸ ساعت میپوشم

سوال های مرتبط

مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی