۴ پاسخ

درکل عوارض داره چون هورمون هارو بهم میریزه . فقط و فقط کاندوم بدون عوارض . اینم باید اول کار استفاده کنی اخر سر هم زودتر دربیاره توش نریزه . مثل جلوگیری طبیعی . بعضی ها میگن شوهرم دوس نداره کاندوم .به درک که دوس نداره اون لدت ببره بدون کاندوم حالا تو حامله بشی و درد زایمان تحمل کنی یا قرص بخوری هزار جور درد و مرض بگیری .یه دره سختی بکشن . شوهر من میگه حاضرم دوتا کاندوم رو هم بکشم فقط بچه دار نشم

قرص ها عوارض دارند مامان من به خاطرش فشار خون گرفت و عصبی می شود . من چشم ترسیده با گاندم جلو گیری می کنم اگه خدای نکرد گاندم پاره شد از قرص آژانس استفاده می کنم که فقط دو دفع در سال می شه استفاده کرد

ببین روکین میخوردم میگفتن خیلی خوبه روزای اول یکم سرگیجه و حالت تهوع اینا داشت کلی در کل بعد سری اول دیگه بدن عادت میکنه و خوب میشی تنها مشکلش این بود که شیرم رو خشک کرد دیگه روجا خوردم برام بهتر از روکینه تهوع و اینا نیاورد و میگرنم رو عود نکرد خداروشکر شیرم هم فقط یکمش کم کرده مثل قبل که نیست ولی خداروشکر به اندازه روکین کم‌نکرد ولی دارو ریسکه خب باااااااااید سر تایمش بخوری نباید چرک خشک کن همراهش بخوری سعی کنید هم هفته ای که تخمک گذاری دارین خودتون در عین حال جلوگیری طبیعی داشته باشید آخه دوز دارو ها رو آوردن پااااایین واسه جوانی جمعیت و دخترخالم الان با دارو باردار شد البته ۶ ساله که میخورد ولی اون فکرکنم داروش دروسبلین بود

لایک کنم منم ببینم جوابارا

سوال های مرتبط