اغوشي براي اوايل ك بچه كوچيكه خيلي سر جاب جاييش و بغل كردنش ب درد ميخوره
تشك گارددار هم تا ي سني خوبه ولي بعدش نه، اما اگ ازين مدلايي ك دو منظوره هستن و باز ميشن و تشك بازي ميشن بخري ، خيلي كاربرد داره
قنداغ هم سليقه ايع، جز واجبات نيست
اغوشی عالیه به درد بخورترین وسیله س
اغوشی خوبه ب درد میخورخ. گارددار و فنداق فرنگی نه
تجربه ای ندارم ولی بنظرم اغوشی خوبه
مخصوصا اگه بچه ریز باشه بغل کردنش آسونه با همونم میتونی شیر بدی
ولی بقیش نه بنظرم بیشتر جنبه زیبایی داره و سایزش خیلی کوچیکه و مدت زمان کمی میشه استفاده کرد
اگه از لحاظ مالی اوکی هستی بخر هم خوشگله هم یمدت به دردت میخوره
ولی اگه میخوای اقتصادی خرید کنی نه
من بالشت شیردهی بعدا که میخواست نشستن یاد بگیره دورش میذاشت خیلی خوب بود البته من برای شیردهی هم استفاده میکردم
آغوشی وفتی بچه نوزاده کوچیکه با آغوشی راحت تر میشه بغلش کنی بدی بقیه بغل کنن.
تشک گاردار یا غلت گیر برای زماناییه که بزرگ تر شده غلت میزنه تو خواب امنیتش حفظ میشه اینطوری
قنداق فرنگی هم دیدم بچه ها رو وقتی میبندن قنداق میکنن خواب راحت تری دارن
سلام عزيزم ميشه بي زحمت دوستيمو قبول كني سوالي ازتون داشتم
چه ست خوشگلی
آغوشی کدومه؟
بقیش واحب نیس
همشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.