من جز حبوبات وفست فود همه چی میخورم
من تا ۴ماه و نیمی دخترم رعایت کردم
چون تا اونموقع کولیک داشت
هرموقع دلدرد و کولیک بچه خوب شد دیگه رعایت نکن
والله عزیزم منم میگفتم هیچی نخورم کارم شده بود همش ابکی خوردن وخورشت خوردن اخرش انقدرضعیف شدم بهم گفتن همه چی بخور دکترهم گفت همه چی بخور بجز حبوبات ونفخ دار من الان دیگه همه چی میخورم
وا. چرا اینجوری آخه. فقط حبوبات نفخ داره نخور گوشت گوساله سویا اینا نفخ دارن زیاد بقیه چیزا رو امتحان کن. اگه بچه. اذیت شد یعنی نمیسازه بهش. نفخش زیادش برا بچه
الان میتونی مرغ بخوری سوپ مرغ ماهی برا افزایش شیر
من پسرم که به دنیا اومد همه چی میخوردم حتی یبارم تو تغذیه یادم نیست چیزی نخورده باشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.