از چند هفته برای پهلو به پهلو باید بلند شد و چرخید؟

۱۰ پاسخ

منکه الان ۳۴ ام و بلند نمیشم از بس تکون میخورم نمیشد هی بلند شد فقط باید اروم تکون بخوری

گلم دکتر من گفت اصلا نیازی نیست . پاهاتون رو بچسبونید بهم و خیلی یواش بچرخید
هیچ چیزی هم نمیشه ان شاالله

هیچوقت نمی‌خواد بلند شدن من همینجوری پهلو به پهلو میشم دکتر چیزی نگفته

بلند شدن ک هیچی من پهلو ب پهلو هم دیگ نمیتونم شم بس سنگین شدم و شکمم بزرگ☹️🥹😂

من از اولش خودمو عادت دادم به پهلو

خیلیا هستن که بلند نمیشن بند ناف می پیچه دور گردن بچه
سعی کن بلند بشی از الان تازه دور هم هست

آروم میپرخم و دلم و نگه میدارم ولی فک کنم پاشدن خیلی سخت باشه کار غیر ممکنی تو این هفته ها

دکتر من گفت نیازی نیست بشینی.
گفت زانوها یکم خم کن و آروم اول به کمر شو بعد ۲ ثانیه به پهلوی دیگه بچرخ.

من هر وقت بخوام پاشم بدتر بهم فشار میاد درد میگیره زیر دلم بخاطر همین پا نمیشم

من به پهلو راست میخوابم بیدار میشم تا طاق بازم😐😐😐 ایشالله که چیزی نمیشه

بلند نمیشم. حالشو ندارم. آروم آروم پهلو به پهلو میشم. 34 هفته و 3 روزم

سوال های مرتبط

مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد