بچها به نظرتون این خوبه برای رو اوپن

۷ پاسخ

نه گلم

نه قشنگ نیس

اصلا چیزی رو اپن نباشه بهتره من خودمم چیزی نذاشتم حتی ی گلدونم بود برش داشتم

خیر عزیزم

نه اصلاا

ن خوب نیس ببخشید

این به نظرتون

تصویر

سوال های مرتبط