اسپرسو یا لته تو هفته من خوردنش مشکل داره؟

۶ پاسخ

نخوری بهتره

یه بار خوردنش نه

هفته ای یکی دوبار اشکال نداره

محدود مصرفش

کافئین باید کم بخوری ولی یه بار خوردنش اشکال نداره
من آیس کافی خیلی میخورم ولی بعد بارداری هفته ای دو بار شعی میکنم‌کمتر بخورم

کافئین سعی کن نخوری

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا✨💙🧿 مامان هدیه خدا✨💙🧿 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۴ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان لارا♥️🐣 مامان لارا♥️🐣 هفته بیست‌وششم بارداری