شوهر من دلتنگ نمیشه که ما نباشیم قشنگ ارامش داره تو خونه
اگه بچه هارو نبرم نظم زندگیش بهم میخوره ولی اگه بچه هارم باخودم ببرم خوشحالم میشه🫠
شوهر من دیشب پرسیدم میگه واااای نگو تروخدا من اصلا طاقت یه دیقه دوریتو ندارم دیوانه میشم 😂😂😂😂کلا به مسخره و شوخی گرفت یه جواب درست و حسابی نداد🤦♀️🤦♀️🤦♀️😂😂
من هفته ای یکبار میرم خونه بابام...شوهرم همش نگاه ساعت میکنه کی سر ساعت ۱۰ بیاد دنبالم که منو ببره...آخه میگه همه جا سوت و کور میشه...واون دوست داره باکسی حرف بزنه ...
یه روزم نمی تونه بدون من😆😆😆
جون وقتی سرکار میاد غذا نیست لباساش اتو نیست حوصله ش سر میرههه دل شم برام تنگ میشه🤪😂😂😂
من برعکس بقیه ام انگارررر
من خونه نبودنی خونه دسته گله
من میام بریز بپاش میکنم خودمم جمع میکنم...
شوهر من آدم اجتماعی نیست من میام خونه کلا به حرف میگیرمش.
حس میکنم نباشم هم آرامش داره هم بیقراره
من اگه نباشم..انگار تو خونه هیچ حس و روحی دست به هیچکاری نمیزنن. غذا فقط نیمرو..
ب گفته شوهرم اگه خونه نباشم خونه صفا نداره ،ساکت و خسته کنندس و جام خالیه🥺😌
خاستم بگم همه چی تو خونه بهم ور میشه دیگ اون نظم و مرتب بودن و تمیزی نیست بعدش فک کردم چقد بده که حضور ما تو خونه فقط به همینا ختم میشه....البته شوخی و خنده رو دارم سر به سر شوهرم میزارم کل کل میکنیم میخندیم ولی در کل قسمت اول حرفام پررنگتره و البته صدای غر زدنم تو خونه کمتر میشه🤪🤪🤪🤪🤪
من نباشم فقط غذا نداریم شوهرم مرتبه همه کارارو میکنه حتی گلدونارو هم اب میده فقط غذاش میشه املت وسوسیس
من نباشم هیچی دیگه سرجاش نیست
من اگه نباشم ..دیگه هیچ چیز سر جاش نیس..کثافت از خونه و زندگی میباره 🤕
دنبال جوابا نباش
بنویس 🤭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.