وزنم ۶۳
قدم ۱۶۹
من کمبود وزن دارم یا اضافه وزن؟ 😕

۸ پاسخ

کمبود وزن 4.یا5 کیلو اضافه تر عالی میشی

نرمالی خوبه
من با همین قد 50 کیلوام😬

عالیه عالی

نرمالی ولی دو سه کیلو بیشتر هم بشی بد نیست

نرمال و عالی خوبه

نرماله عزیزم

خوبی

باید ۶۹ باشی

سوال های مرتبط