۱۱ پاسخ

قطعا رژیم و ورزش بی خطر هست اگر انسان با اراده و صبوری هستی زیر نظر یک متخصص مثل دکتر کرمانی رژیم بگیر

بنظر من استفاده نکنید من خودم ایرانیشو استفاده کردم داغون شدم اگرم میخواید استفاده کنید فقط اسپارتینا اونم زیر نظر پزشک استفاده کنید

عزیزم ت با رژیم سعی کن لاغر بشی ت ک وزنت کمه نرمال کم کنی ۴.۵ ماه طول میکشه خب عادیه
من وزن ۱۰۷ بود با سالم خوری توی ۱ پاه شدم ۹۸
توهم میتونی پیاده روی هم برو
امپول ها حتما بعد ها عوارض نشون میدن

من هر کازی میکردم کم میاوردم همش دلم میخواست بخورم

عزیزم منم با فستینگ ۱۶ ساعته تو یک ماه ۸ کیلو کم کردم صبور باش و ادامه بده

خانمااااا من هفته سوم اسپارتینا رو زدم انگارررررر نه انگاااارررر. واقعا چرا؟

عزیزم درخواست دوستی دادم قبول کن

به نظر من که خودم ۲۸ کیلو کم کردم با رژیم و فست
رژیم مستمر خیلی بهتر از عمل و آمپول های لاغری هست که هزارتا عوارض داره
من خودم قدم ۱۶۶ و وزنم ۹۳ بود توی ۱ سال ۲۸ کیلو کم کردم و الان ۶۵ هستم

آمپول های لاغری .بدون عوارض نیست. راز لاغری .سبک زندگیه درسته. اگه با آمپول هم لاغر کنی با قطعش لاغر نمیمونی

عزیزم صبوری کن و رژیم بگیر، آمپول عوارض داره، کلا یک شبه ره صد ساله هم هزینه اضافیه هم عوارض، آمپول لتغری سنگ. صفرا میاره

من زیکورپا زدم.ایرانی
بییییییییییی نهایت راضیم.
هیچ عارضه ایی نداشت برام.
۸ کیلو هم فعلا کم کردم.

سوال های مرتبط