برای جلوگیری از دیابت بارداری باید چیا رو نخورم؟

۱ پاسخ

والا ماها ک بارداریمون تابستونه باید خیلی مراقب باشیم تقریبا بیشتر میوه ها قند بالاییی دارن و منم خیلیی میوه میخورم

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو 🧸✨ مامان علی کوچولو 🧸✨ هفته هفدهم بارداری