مارک خریدی عزیزم وگرنه ۹۵ هم هس طرح اونت
وقتی شیشه شیر بیبی لند که ایرانیه میشه ۹۰۰ تومن، واقعا نمیدونم به کجا میخوایم برسیم
باز اون پستونک اونته، جنسش خوبه، در ضمن من ۹۵۰ خریدم
بیبی لند من خریدم ۱۹۵ تومن
از همین مدل و مارک قبل عید ۶۵.۷۰ میخریدم
من ۱۰تا۳ماهشو خریدم ۳۰۰ بعد ۶ماهش بود ۶۰۰خریدم پسرم نخورد😂بیشتر حرص خوردم.هم گرون شده بود هم نخورد😂
من خریدم 4 تومن bibs
بسته 2تایشو
واقعا همه چی گرونه ولی خوب حداقل همین که تو این گرونی سعی میکنیم بهترین چیزارو براشون بخریم دممون گرم🫠
من تازه بی بی لند خریدم 140 تومن ..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.