مامانا شما توی چند هفته‌ وسایلای نی نیتونو چیدید؟ الان زوده؟🙄

۱۲ پاسخ

من هنوز چند قلم بیشتر نخریدم از بس گرونه

نه به نظرم زود نیست بچین کم کم

من دیروز چیدم

من ك خيلي وقته چيدم🤣🤣ايقد رفتم ديدمشون كه ديگه برام تكراري شده و نميرم خيلي تو اتاقش🫢

به نظرم تا قبل ۳۳هفتگی کاراتون رو بکنید من الان جون ندارم تکون بخورم چه برسه به چیدن

به نظرم هرچه زودتر باشه بهتره چون ماه های آخر دیگه سنگین میشی سخت میشه برات حتما زودتر بچین خیالت راحت میشه

من که همشو چیدم و الان اتاقش تقریبا کامله و فقط تشک تختش نرسیده هنوز

من ک هنوز ن لباس شستن ن چیزی چیدم🥴🥴

من تازه امروز چوبم اومده دارم میچینم

من از 18 هفته چیدم هرچی هم جدید میخریدیم میبرم اتاق خودش میزاشتم

من قراره قبل شروع محرم سیسمونی رو مامانم بیاره پنجشنبه بیاره دیگه کم کم خودم شروع میکنم به چیدن چون هفته بره بالا سنگین میشیم حوصله نداریم از جامون تکون بخوریم

بچین به نظرم هرچه زودتر
منکه خیلی حس سنگینی دارم انقدرم کار دارم نمیدونم به کدوم برسم

سوال های مرتبط

مامان ترنم و وروجک مامان ترنم و وروجک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فرشته آسمونی👼 مامان فرشته آسمونی👼 ۸ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آوا💜🩷❤️💛💚 مامان آوا💜🩷❤️💛💚 روزهای ابتدایی تولد