من هنوز چند قلم بیشتر نخریدم از بس گرونه
نه به نظرم زود نیست بچین کم کم
من دیروز چیدم
من ك خيلي وقته چيدم🤣🤣ايقد رفتم ديدمشون كه ديگه برام تكراري شده و نميرم خيلي تو اتاقش🫢
به نظرم تا قبل ۳۳هفتگی کاراتون رو بکنید من الان جون ندارم تکون بخورم چه برسه به چیدن
به نظرم هرچه زودتر باشه بهتره چون ماه های آخر دیگه سنگین میشی سخت میشه برات حتما زودتر بچین خیالت راحت میشه
من که همشو چیدم و الان اتاقش تقریبا کامله و فقط تشک تختش نرسیده هنوز
من ک هنوز ن لباس شستن ن چیزی چیدم🥴🥴
من تازه امروز چوبم اومده دارم میچینم
من از 18 هفته چیدم هرچی هم جدید میخریدیم میبرم اتاق خودش میزاشتم
من قراره قبل شروع محرم سیسمونی رو مامانم بیاره پنجشنبه بیاره دیگه کم کم خودم شروع میکنم به چیدن چون هفته بره بالا سنگین میشیم حوصله نداریم از جامون تکون بخوریم
بچین به نظرم هرچه زودتر
منکه خیلی حس سنگینی دارم انقدرم کار دارم نمیدونم به کدوم برسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.